Prva
O nama
Domaće
Proizvodi
Recepti
Kontakt
e-mail me


sl3.jpg

Tarhana

je tradicionalna bosanska supa odnosno tjestenina za supu koja je dosta raširena u bosanskim domaćæinstvima. Neizbježna na jelovnicima ašèinica i bosasnkih restorana. Toliko je poznata da je u nekim bosanskim krajevima postala sinonim za supu.

Najpoznatija je kisela tarhana koja se kuha na kokošijoj osnovi tako da će te često čuti starije ljude kako govore da danas nemožete skuhati pravu tarhanu jer je teško naæi domaću koku »čeprkušu«.

U našoj firmi, slijedeći tradiciju i zahtjeve tržišta, proizvodimo četiri vrste tarhane:
- KISELA – najpoznatija i najtraženija, za neke je samo to prava tarhana,
- BLAGA – za one koji nisu ljubitelji kiselog, posebno za djecu i one mlađe,
- S PARADAJZOM – za one koji žele ušedjeti vrijeme i novac u pripremi jako poznate tarhane s paradajzom,
- OD CRNOG BRAŠNA – za one koji brinu o svom zdravlju i žele kvalitetnu prehranu.

ZANIMLJIVO
- Tarhana skuhana na kokošijoj osnovi je prirodan antibiotik.
- Tarhana s paradajzom u koju se dodaje paradajz pire sadrži likopen za kojeg je dokazano da smanjuje rizik od nastanka mnogih bolesti, uključujući i rak. Takođe štiti od infarkta in smanjuje rizik za 40 posto. Likopen je najpoznatiji zbog zašitite proširene prostate od nastanka raka.



sl4.jpg

Bungur

Bungur-Keške

Bungur je tradicionalno bosansko jelo koje je dosta zapostavljeno na današnjim domaćæim jelovnicima.

Bungur - čorbu u svom skromnom jelovniku sredinom XVIII stoljeća spominje Bašeskija. Naziv dolazi od riječi bulgur (turski) što označava odstupanu i napola prebijenu pšenicu (pšeničnu prekrupu).

To je kuhano integralno pšenično zrno, koje je zatim sušeno i lomljeno u mlinu. Na taj način olakšavamo pripremu samog jela jer za kuhanje bungura je potrebo oko 20 min umjesto 2 sahata koliko je potrebno za kuhanje pšenice.

Bungur je izvrstna i vrlo zdrava zamjena za rižu. Priprema se na skoro identičan način i u skoro svim jelima gdje se može koristiti riža, kao naprimjer punjene paprike, prilog mesnim jelima, sarma, sutlija i slično. Preporučuje se u svakodnevnoj ishrani jer je pšenica po hranjivim vrijednostima daleko iznad riže.

Pšenica je bogata vitaminima, mineralima i bjelančevinama.

Sadrži:
81% ugljikohidrata,
16% bjelančevina i
3% masnoća.

Energetska vrijednost pšenice je 339 kcal na 100 g.